Lilienstr. 83, München, Tyskland
Det 3-stjärniga Hotel Mariahilf Muenchen ligger inom 7 km från Nymphenburg. Det erbjuder bekvämligheter, som solterrass, picknickområde och bibliotek. I omgivningarna finns Deutsches Museum och tunnelbanan Fraunhoferstrasses, i närheten av hotellet.
Här bor du ungefär 10 minuters bilresa från Städtische Galerie im Lenbachhaus och ungefär 15 minuters bilresa från Englischer Garten. I distriktet Tottenham finns nöjesplatser som Tyska teatern (2 km) och Bavarian State Opera (2,1 km). Gästerna kan besöka Alpenplatz, som ligger cirka 1 km bort. I området finns ett antal shoppingställen, till exempel Auer-Dult inte långt från det traditionella Mariahilf Muenchen i München. Gästerna kommer att befinna sig cirka 10 minuter till fots från tågstationen Rosenheimer Platz.
23 rum med utsikt över trädgården är utrustade med strykjärn med strykbräda och strykutrustning, samt moderna bekvämligheter som snabbt internet och plattskärms-TV med satellitkanaler. Badrum erbjuder en separat toalett och en dusch.
Mariahilf Muenchen i München erbjuder frukost i trädgården. När du bor på det här hotellet kan du välja mellan olika matställen i närheten, som Keko, som ligger mindre än 200 meter bort, eller Restaurant Keko på 5 minuters gångavstånd.
Kolla in de noggrant utvalda restaurangerna och sevärdheterna i närheten av hotellet
Dölj ställen i närheten
Ta reda på vad andra gäster säger om Hotel Mariahilf Muenchen!
För din bekvämlighet har vi samlat recensionerna från flera källor.
Adam
2024-04-24
Fint sovrum. Trevlig inredning. Tyst och idealiskt läge i bostadsområdet, väldigt nära olika sevärdheter, centrum, julmarknader.
Julius
2024-03-29
De ganska stora och väldigt rymliga rummen hade bekväm säng och sovrum. Jag har bott här 1 dag, frukosten var härlig och underbar.
Margareta
2024-01-28
Perfekt hotell med utmärkt personal och perfekt läge. Utmärkt frukost, underbar mat. Mysig säng, väldigt rent badrum och gratis Wi-Fi och teve i rummet. Gångavstånd till busstationen - 5 minuter...
Birgitta
2024-01-24
Rummen vi hade var ganska stora och personalen var gästvänlig.